3 תשובות
כןן תנחמי אותו תלכי לבקר אותו
זה הזמן שהוא צריך אותך
אפשר לשלוח לו מה קורה? ואז לשאול אם זה בסדר שתבוא להיות איתו ולנחם..
לפעמים אחרי מקרים כאלה אנשים רוצים להיות לבד ולהיפך יש כאלה שמעדיפים שיהיו איתם
תתחשב במה שהוא מרגיש ותתמוך בו:)
תשלח לו הודעה של "היי, איך אתה? רוצה שאני אבוא לשבת איתכם קצת?