6 תשובות
תלוי תנמקי
אנונימית
ברורר זה מדהים את ממש חמודה
כמובן שכן זה ממש חמוד
זה נראה לי שאולי יש מצב שאת נקשרת ריגשית ותלותית לבת אדם שאת משלמת לה כסף כדי להפגש,זו אחת הסיבות מיני רבות שאני נגד הדבר הזה זה רק מוריד יותר במקום שיאבחנו ויסבירו איך להתקדם מי פה הם עושים משחקים הפוכים אם אתה לא מאשים מישהו מאשימים בשבילך אותו אם אתה מאשים אז אומרים שאתה הבעיה מוציאים לאנשים את כל האנרגיה בהכרח מלעשות משהו וכנראה שהופכים אותם לחסרי אונים במובן מסויים(אומנם חלק מאיך שהסקתי את זה זה מקריאה על זה אבל היה עוד מעבר..
אנחנו בעידן המודרני ואני לא בהכרח צריך רק לחוות משהו כדי לגבש דעה) בקיצור תלוי בסיבה ובסיטואציה בהצלחה.
נ.ב : תפסיקי עם הדבר הזה ותנסי להתמך באיזה קו רבני הלכתי ובדברים אחרים ומקורבים אולי אחרים במקום בזה . . .