8 תשובות
עדיף היום
אף פעם לא מאוחר מידי כדי להתפטר
אנונימית
זה מאוד תלוי כמה זמן את עובדת שמה. את בעקרון לייבת להפ מכתב פיזי של התפטרות ולדהוד שמה כמה ימים תלוי בכמה סמ את עןבדת שמה.
שואל השאלה:
עובדת שם שבועיים ולא טוב לי כלכך.
עובדת שם שבועיים ולא טוב לי כלכך.
אנונימית
אז כן את לא חייבת להם ימים אבל כן את צריכה להביא מכתב התפטרות בעקרון וזכותם לבקש במילה ואת מתפטרת בהודעה
שואל השאלה:
תודה לכולכם!
תודה לכולכם!
אנונימית
לא מאוחר, עדיף מלשלוח אחרי 9 או בערב חג
תשלחי עכשיו ותגמרי עם זה
בהצלחה
תשלחי עכשיו ותגמרי עם זה
בהצלחה
עדיף להפסיק עכשיו.
באותו הנושא: