10 תשובות
תגיד לו שזו לא התדירות של העבודה ופשוט פחות מתאים לך עכשיו גם מסיבות אישיות
פשוט תגיד לו שלא בא לך לעבודה בזה יותר. פשוט תגיד אני מתפטר. זהו
תגיד שאתה מבין ותודה על ההצעות שלו אבל כרגע לא מתאימה לך העבודה בכללי
שואל השאלה:
אפשר ניסוח מדויק של ממש לה להגיד?
או שזה יותר מדי לבקש...
תודה על העזרה כולם
אנונימי
פשוט תקבע לו עובדה "אני לא יכול/רוצה להמשיך לעבוד זה לא נכון עבורי כרגע" אתה לא חייב לו שום הסבר זאת בחירה שלך בלבד לא משנה מה הוא יגיד
תגיד שכרגע זה פשוט לא מתאים בשבילך, שאתה עמוס ורוצה להתפטר כי זה מה שאתה יודע שנכון עבורך עצמך
שואל השאלה:
אבל איך לנסח את ה"להתפטר". אני חא רוצה להגיד להתפטר. מה לגבי "לעזוב"?. אני לא רוצה להגיד להפסיק כי הוא שוב יבין כאילו אני רומה הפסקה.
אנונימי
שואל השאלה:
אז ממש, מה להגיד לו כשאני נכנס? אפשר עזרה בניסוח?
סליחה שאני ככה אני פשוט... לחוץ
אני עוד 2 דקות שם
אנונימי
לא משנה מה תגיד שזה יהיה בצורה חד משמעית ותבוא עם ביטחון אם הוא יראה שאתה חושש הוא ידע לגרום לך להשאר
שאתה צריך לדבר איתו רגע בצד ושישב איתך