בקצרה: אמרתי לקראש שלי (שהיא גם החברה הכי טובה שלי) מה היא חושבת עליי והיא אמרה שאני החבר הכי טוב שלה שהיה לה אי פעם. אז שאלתי אותה מה עם זוגיות והיא שאלה "איתך?" ואמרתי שכן והיא אמרה שהיא לא מסתכלת עליי בקטע רומנטי או משהו בסגנון והתבאסתי רצחח כי אני דלוק עלייה מכיתה ט בערך ואז היא אמרה "אבל אנחנו עדיין יכולים להיות חברים טובים" וזה נגיד ריסק אותי כי אני לא מצליח לחשוב עלייה רק כ"חברה טובה" ואני ממש בבאסה מאז (כל זה קרה לפניי יומיים) אני לא יודע אם אצליח אי פעם להשתחרר ממנה אבל מה אני יכול לעשות כדי לשפר את המצב רוח? ומה הייתם עושים במקומי?