התחברות הרשמה

נכנסתי לפרינדזון עמוק. איך אני יכול לצאת ממנו?

בקצרה: אמרתי לקראש שלי (שהיא גם החברה הכי טובה שלי) מה היא חושבת עליי והיא אמרה שאני החבר הכי טוב שלה שהיה לה אי פעם. אז שאלתי אותה מה עם זוגיות והיא שאלה "איתך?" ואמרתי שכן והיא אמרה שהיא לא מסתכלת עליי בקטע רומנטי או משהו בסגנון והתבאסתי רצחח כי אני דלוק עלייה מכיתה ט בערך ואז היא אמרה "אבל אנחנו עדיין יכולים להיות חברים טובים" וזה נגיד ריסק אותי כי אני לא מצליח לחשוב עלייה רק כ"חברה טובה" ואני ממש בבאסה מאז (כל זה קרה לפניי יומיים)
אני לא יודע אם אצליח אי פעם להשתחרר ממנה אבל מה אני יכול לעשות כדי לשפר את המצב רוח? ומה הייתם עושים במקומי?
24 במאי 2023, 13:49
friendzoneידידותהתאהבותקראשהתחלות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הקראש שלי שמה אותי עמוק בפרינדזון, מבחינתה אני החבר הכי טוב שלה
נכנסתי לפרינדזון ממישהי שהתאהבתי בה. מה לעשות?
כשידידה רושמת לי "טוב אחי", האם זה אומר שאני עמוק בפרינדזון?
כמה עמוק אני בפרינדזון
איך אני יכול לחזור לאקסית אם אני עכשיו די עמוק בפרינדזון איתה?
נכנסתי לפרינדזון של הבנאדם היחיד שאי פעם אהבתי באמת...
איך לדעת אם נכנסתי לפרינדזון
ידיד שלי הציע לי אתמול לצאת ואמרתי כן אבל הוא כבר עמוק עמוק בפרינדזון
אנחנו ידידים ששולחים ריפליי וכאלה ולא מדברים הרבה ושלחתי לו בטעות "בטח מאמי" נכנסתי לפרינדזון?
איך לדעת אם נכנסתי לפרינדזון?
מה אני עושה אם אני עמוק עמוק בפרינדזון...?