6 תשובות
^ אני לא הייתי הולך עם סתם ידידה לסרט , בטח לא באופן קבוע ..
את שמה לב אם יש מגע מצידו? (מחזיק לך את היד,מנסה למצוא הזדמנויות לחבק וכאלה?)
את שמה לב אם יש מגע מצידו? (מחזיק לך את היד,מנסה למצוא הזדמנויות לחבק וכאלה?)
שואל השאלה:
אנחנו שינינו לא אנשים של מגע סתם כיף ללכת צמוד עם הכתפיים אחד ליד השני
אנחנו שינינו לא אנשים של מגע סתם כיף ללכת צמוד עם הכתפיים אחד ליד השני
אנונימית
קשה לדעת , אני אומר לפני שאת עושה צעד פזיז של להיות ישירה ולספר לו מה את מרגישה , נסי לרמוז לו - לנסות לגעת בו לראות איך הוא מגיב , להסתכל לו על השפתיים וכו' אולי זה יבוא ממנו
שואל השאלה:
מרגיש לי אבל שסרט זה לא דרך להכיר מישהו כמו שצריך זה משהו שגם חברים טובים עושים הרבה לא?
מרגיש לי אבל שסרט זה לא דרך להכיר מישהו כמו שצריך זה משהו שגם חברים טובים עושים הרבה לא?
אנונימית
אם הוא יוצא איתך לסרטים כנראה שהוא בקטע
תשלחי לו רמזים ותראי לו שאת בעניין ותראי איך זה הולך
אם באלך להיות אמיצה תשאלי אותו באופן ישיר, חיים רק פעם אחת
בהצלחה
אם באלך להיות אמיצה תשאלי אותו באופן ישיר, חיים רק פעם אחת
בהצלחה