7 תשובות
לא
לא
לא בחיים לא אם מישהו זר שאני לא מכירה מתיע לי טרמפ אני בורחת (גם אם זאת בת זה לא משנה) לא תופסים טרמפים בכביש מאנשים זרים בחיים זה מסוכן
לא לוקחת טרמפים בכלל
כשהייתי מתבגרת כן! כי הייתי טיפשה וסתונץמה ולא הבנתי מה רע בזה או מה הבעיה בזה, הייתי מלא מלא מלאא על טרמפים ורק במזל לא קרה לי ולחברותיי משהו רע.
לא
לא עולה על טרמפים בכלל. יש דרכים להגיע למקומות גם בלי טרמפים. אבל אם זה נגיד מישהו שאני מכירה אז זה סבבה
באותו הנושא: