15 תשובות
לא בחיים לא
רק אם אני מכירה
כן לפעמים וזה דפוק
לא.
לא עליתי על טרמפ מעודי.
כן
לא.
~אנונימית שאיננה אנונימית (חזרתי)
~אנונימית שאיננה אנונימית (חזרתי)
אנונימית
יש לי רישיון אז לא
למה לא?
לא.
~ אנונימי שאיננו אנונימי (חזרתי)
~ אנונימי שאיננו אנונימי (חזרתי)
אנונימי
עליתי כמה פעמים פעם, אבל בתוך יישוב קטן ולא לנסיעה ארוכה. בכל מצב לא עולה יותר
לא
מי שעולה על טרמפים הוא חולה נפש
מי שעולה על טרמפים הוא חולה נפש
אנונימי
אם צריך אז כן.
אין סיכוי
באותו הנושא: