4 תשובות
תשים את היד על הפס
אנונימי
שואל השאלה:
אני שם זה לא עוזר אני עדיין מרגיש חוסר יציבות
אני שם זה לא עוזר אני עדיין מרגיש חוסר יציבות
אנונימי
תתחיל ממשקל נמוך שים את שתי הזרת על הפסים ותעשה בהצלחה
אנונימי
ספוטר
באותו הנושא: