9 תשובות
אולי כדאי שתעלי את הנושא.
תגידי לו
אוליי קשה לו תדברי איתו
שואל השאלה:
כן אבל איך לעלות את הנושא
אנונימית
נגיד לי אפילו לא תהיה מישהי כי אני גם לא יכול בגלל איזה משהו אף אחת לא תרצה מישהו כזה
שואל השאלה:
בגלל מה?
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
אבל איך לעלות את הנושא איתו? מה להגיד לו?
אנונימית
מה שאת אמרת קודם^