9 תשובות
אולי כדאי שתעלי את הנושא.
תגידי לו
אוליי קשה לו תדברי איתו
שואל השאלה:
כן אבל איך לעלות את הנושא
כן אבל איך לעלות את הנושא
אנונימית
נגיד לי אפילו לא תהיה מישהי כי אני גם לא יכול בגלל איזה משהו אף אחת לא תרצה מישהו כזה
שואל השאלה:
בגלל מה?
בגלל מה?
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
אבל איך לעלות את הנושא איתו? מה להגיד לו?
אבל איך לעלות את הנושא איתו? מה להגיד לו?
אנונימית
מה שאת אמרת קודם^
באותו הנושא: