11 תשובות
כן לגיטמי
שואל השאלה:
מה להגיד לו?
אנונימית
כן ואם זה ממש מפריע לו תשאלי לפני אם זה בסדר
כן זה לגיטימי, תנסי לדבר איתו על זה.
אולי הוא לא אוהב מצלמות? אני מבינה אותך אבל תכבדי אותו גם
נראה לי שזה היה נאמר בחיבה ולא כי הוא נעלב, ואם כן אני לא חושב שצריך להיעלב מזה
שואל השאלה:
אבל זה מעליב צילמתי את זה ברגע רומנטי וזה מה שהוא עונה לי?
אנונימית
אני באמת מבינה
אולי תדברי איתו? אני חושבת שהוא לא אוהב להצטלם
שואל השאלה:
עניתי לו כזה "מה אתה רציני?" ועדיין לא ענה
אנונימית
כן אני במקומך הייתי מעיפה לו סטירה מצלצלת לפנים לא מבינה מה הקטע שבנים עושים סצנה מתמונה כיאלו יש להם משהו להסתיר אני הייתי בודקת תעניין
אנונימית