5 תשובות
התמיסה היא לא ממלח שולחן. זה מלחים אחרים. אל תשימי את זה במלח זה יזיק גם לעדשות וגם לעיניים. אין מה לעשות או שאל תרוקני את התמיסה שכבר יש לך או שתזרקי את העדשות...
מים רגילים זה די שורף אחכ להכניס את העדשה לעין, וזה גם מקשה אותה. מלח פשוט הופך את זה לתמיסה
פשוט תשימי במים אני עושה את זה מלא
מים רגילים בלי מלח ובלי כלום
שימי במים עם קצת מלח זה בסדר גמור זה כמו תמיסה