3 תשובות
אפשרי, אבל רק אותו יום
אנונימי
בטח שאפשר
לא!
הן חד פעמיות. ברגע שמוציאים מהעין לזרוק.
העדשות לא סופגות חזרה את החומר שומר הלחות מהתמיסה, היא רק מונעת מהן להתייבש. בתמיסה (ברגע שיש מגע עם חמצן, כלומר לאחר שהוציאו אותן מהבליסטר המקורי שלהן) העדשות היומיות משחררות את החומר שומר הלחות אפילו מהר יותר. כשתכניסי אותן שוב לעין הן יישבשו את העין מהר יותר.
הן חד פעמיות. ברגע שמוציאים מהעין לזרוק.
העדשות לא סופגות חזרה את החומר שומר הלחות מהתמיסה, היא רק מונעת מהן להתייבש. בתמיסה (ברגע שיש מגע עם חמצן, כלומר לאחר שהוציאו אותן מהבליסטר המקורי שלהן) העדשות היומיות משחררות את החומר שומר הלחות אפילו מהר יותר. כשתכניסי אותן שוב לעין הן יישבשו את העין מהר יותר.