4 תשובות
שואל השאלה:
נעלבתי נורא
מקודם בכיתי
אני לוזר?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי שאנשים פוגעים בי
אין להם לב לאחרים, רק לעצמ
אנונימית
בדיוק כמו שמכלילים דברים אם את דתייה
או אם את חילונית
כמו שיכלילו ויגידו שכל הדור הזה "פח"
וכל מיני
המעניין לי את הת** בקיצור לא שווה את הזמן שלך הבחור הזה
ואם נתחיל לחשוב כמוהו
הוא גם חלק מקהילה גדולה של אנשים שיש להם דפוס חשיבה גרוע