42 תשובות
להתחלף עם מישהו
שואל השאלה:
מה זה להתחלף? כולם מציגים
מה זה להתחלף? כולם מציגים
אנונימית
תדברי עם המורה, תסבירי לה את המצב.
אם זה באמת קשה לך אז אני ממליצה לך לא לקחת חלק בזה
אם זה באמת קשה לך אז אני ממליצה לך לא לקחת חלק בזה
מה נעלבת? שאלתי ברצינות אבל עזבי תגידי לה שאת לא רוצה להציג ושיש לך חרדה חברתית ואת רוצה לגיש לה את זה ככה
לדבר עם המורה אבל אם זה לא עוזר אז תעשי אין ברירה את כל הזמן תצטרכי לדבר מול אנשים צריך להתרגל לזה לאט לאט ולתת לפחד לעזוב ושלא תטעי אני גם כמוך אבל נשבעת בסוף יש לך תחושה של הקלה כזאת כאילו זה לא היה כזה גרוע גם תהיה בטוחה שלאף אחד לא אכפת
לדעתי הכי טוב שתדברי עם המורה ותסבירי לה יש מצב שהיא תוכל לעזור לך ולהתחשב
תדברי עם המורה
זה בחירה שלך המורה לא יכולה להכריח אותך
זה בחירה שלך המורה לא יכולה להכריח אותך
שואל השאלה:
^אוקיי אבל הסברתי כבר שאלו בקבוצה גורמות לי להרגיש רע עם עצמי ..
^אוקיי אבל הסברתי כבר שאלו בקבוצה גורמות לי להרגיש רע עם עצמי ..
אנונימית
תזרקי עליהם
אל תתייחסי לאלו שבקבוצה כי הן עושות את זה כדי שתציגי מול הכיתה גם בשביל הציון שלך וגם בשביל הציון שלהן באמת שהכי טוב שתדברי עם המורה
תקשיבי גם לי היה את זה תעבדי על עצמך תגידי לעצמך שזה בסדר וגם זה כמו שאת רואה אנשים אחרים מציגים את לא חושבת שזה מביך פשוט תחשבי שאת מציגה את זה לחברות שלך לאנשים שאת מכירה ממש טוב וגם עם תעשי טעות לא קרה כלום לא יקרה כלום וגם אץ עם חברות שלך הם יעזרו לך אל תדאגי תתאמנו על זה קצת ותביני שזה לא כזה נורא וגם כל הקטע של להציג מול כל הכיתה זה לעבוד על הפחד במה שיש לך וגם שימי ז על מה שאחרים חושבים
אנונימית
לדעתי את ממש מגזימה
הדרך היחידה להתמודד עם דברים כאלה היא ףשוט לעשות אותם זה כמו שלי יש חרדה אז מה? אז אני צריכה לעצור את החיים שלי בגלל זה ופשוט לא לעשות כלום כדי שלא יהיה לי? לא זה לא עובד ככה
הדרך היחידה להתמודד עם דברים כאלה היא ףשוט לעשות אותם זה כמו שלי יש חרדה אז מה? אז אני צריכה לעצור את החיים שלי בגלל זה ופשוט לא לעשות כלום כדי שלא יהיה לי? לא זה לא עובד ככה
אם את מרגישה שאת מסוגלת איפשהו להציג ואת רוצה לנסות להתגבר על הפחד, תציגי. אם את מרגישה שאת פשוט לא מסוגלת, דברי עם המורה. אני בדיוק באותו מצב כמוך והסברתי למורים שאני פיזית לא מסוגלת להציג (הייתי על סף עילפון בהצגת מצגת אחת בכיתה ז) והתחשבו בי. דברי עם המורה, ומקסחמום עם המחנכת שתדבר עם המורה שאת לא יכולה להציג ושאת באמת השתתפת המון בתהליך העבודה ןשלא יורידו על זה ציון.
ובקשר לבנות, אני הייתי מסבירה להם ברצינות את המצב שלך. אבל כתבת שאת לא יכולה אז אני מציעה פשוט לשים זין.
ובקשר לבנות, אני הייתי מסבירה להם ברצינות את המצב שלך. אבל כתבת שאת לא יכולה אז אני מציעה פשוט לשים זין.
אני בדיוק כמוך ושהייתה לי עבודה להציג הלכתי למורה שלי והסברתי לה שאני מאוד מפחדת ושאני מרגישה שאני לא מסוגלת, היא לגמרי הבינה אותי ונתנה לי להציג את העבודה רק מולה ולא מול כל הכיתה, יכול להיות שהיא תסכים לך גם או שהיא תסכים לעשות משהו שיוכל לעזור לך, וגם אם לא, תעמדי עם ראש מורם ואל תפחדי, זה מפחיד אבל עוברים את זה, את מסוגלת, תנשמי עמוק ויהיה בסדר, מלא בהצלחה.❤
קרה חי גם, לא הייתה לי ברירה עשיתי ורעדתי פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
ההיא שאתם לא מכירים
כל כך מזלזל מצידך שרשמת את זה
את לא מכירה אותי ולא יודעת מה חוויתי ועברתי, אני כל יום נלחמת בשביל ללכת לבית הספר ולקום, להמשיך בחיים שלי ולהמשיך להתמודד
את לא יודעת דבר על התהליך שלי ועל כמה שהשתפרתי, אז אין לך שום זכות דיבור.
להגיד "אז מה" זה בטח כל כך פשוט לך, אבל אין לך מושג כמה שכל דבר קטן מקשה עליי.
לכל אחד יש חרדה והתמודדות בצורה שונה
ההיא שאתם לא מכירים
כל כך מזלזל מצידך שרשמת את זה
את לא מכירה אותי ולא יודעת מה חוויתי ועברתי, אני כל יום נלחמת בשביל ללכת לבית הספר ולקום, להמשיך בחיים שלי ולהמשיך להתמודד
את לא יודעת דבר על התהליך שלי ועל כמה שהשתפרתי, אז אין לך שום זכות דיבור.
להגיד "אז מה" זה בטח כל כך פשוט לך, אבל אין לך מושג כמה שכל דבר קטן מקשה עליי.
לכל אחד יש חרדה והתמודדות בצורה שונה
אנונימית
שואל השאלה:
^כן, זה לא שאני שולטת בחרדה שלי בכזאת קלות. אם הייתי יכולה מזמן הייתי עוצרת את זה מן הסתם.
^כן, זה לא שאני שולטת בחרדה שלי בכזאת קלות. אם הייתי יכולה מזמן הייתי עוצרת את זה מן הסתם.
אנונימית
היי, קרה לי אותו מקרה לפני חודש... קודם כל תנשמי עמוק לפניי ואני מבינה אני בהתחלה לא רציתי גם אבל כשהצגתי הרגשתי הקלה והרגשתי גאה בעצמי מאוד שעשיתי את זה!:) אני מאמינה בך עם הזמן זה יעבור לך ואם תתאמני ותציגי יותר ויותר לא יהיה לך את הלחץ לפני ההצגה:))
אנונימית
תדברי עם המורה על זה כמה שאפשר. אני מקווה שהיא תתחשב
אני כאן בשבילך! באמת אני צריכה לדבר מול חצי מההורים של השכבה פלוס הסבים והסבתות,דודים כולם כולל כולם לא לשכוח את התלמידים גם. תגידי לי בפרטי אם את ממש לא חושבת שתוכלי
תגידי למורה ואם לא יעבוד אז אין מה לעשות, בחיים לפעמים צריך להתמודד עם קשיים ו/או פחדים
תדברי עם המורה
אל תעשי משהו שאת לא רוצה ושאולי יסכן אותך, כמו שאמרת שאולי תתעלפי
אם הן מתבאסות עלייך - אין מה לעשות, צריך להסביר להן בדיוק מה זה חרדה חברתית
אל תעשי משהו שאת לא רוצה ושאולי יסכן אותך, כמו שאמרת שאולי תתעלפי
אם הן מתבאסות עלייך - אין מה לעשות, צריך להסביר להן בדיוק מה זה חרדה חברתית
^^אתה בכלל יודע מה אנשים עם חרדה חברתית עוברים? לא נראלי אז אל תכתוב דברים כאלה כי זה לא עוזר לה מה די להתבכיין
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^לא התבכיינתי בשום צורה, אין לך מושג מהי חרדה חברתית אם זה מה שאתה רושם, ואני מקווה שגם לא תיאלץ לחוות מה זה.
ביקשתי לעצות, אם אין לך עצה טובה לרשום אז אל, תודה.
^^^^לא התבכיינתי בשום צורה, אין לך מושג מהי חרדה חברתית אם זה מה שאתה רושם, ואני מקווה שגם לא תיאלץ לחוות מה זה.
ביקשתי לעצות, אם אין לך עצה טובה לרשום אז אל, תודה.
אנונימית
^^טוב חיים שלי מה שתגיד
אנונימית
בתור אחת שיש לה גם חרדה חברתית אני מבינה אותך מאוד תדברי עם המורה שלך ותגידי לה שאת
פחות מעוניינת לדבר מול כל הכיתה וזה
פחות מעוניינת לדבר מול כל הכיתה וזה
שואל השאלה:
"החיים יותר קשים מלהציג עבודה מול הכיתה"
ה"להציג עבודה מול הכיתה" הזה גרם לי להרבה בעיות בחיים, ולא אפרט מהן. אז אל תכתוב דברים שאתה לא מבין בהם
"החיים יותר קשים מלהציג עבודה מול הכיתה"
ה"להציג עבודה מול הכיתה" הזה גרם לי להרבה בעיות בחיים, ולא אפרט מהן. אז אל תכתוב דברים שאתה לא מבין בהם
אנונימית
שואל השאלה:
תבין כבר, חרדה חברתית זה מעבר לרק פחד מקהל.
ואגב אפשר באמת להתעלף ממצב כזה, זו חרדה לכל דבר ..
תבין כבר, חרדה חברתית זה מעבר לרק פחד מקהל.
ואגב אפשר באמת להתעלף ממצב כזה, זו חרדה לכל דבר ..
אנונימית
לי פעם היה חרדה חברתית - אבל משהו בקטנה, לא קשה כל כך
והיום יצאתי מזה
אבל אם לי היה משהו כזה אבל בקטן, וממש התקשיתי עם זה, אני לא רוצה לדמיין איך זה *הדבר*
והיום יצאתי מזה
אבל אם לי היה משהו כזה אבל בקטן, וממש התקשיתי עם זה, אני לא רוצה לדמיין איך זה *הדבר*
^מה הבעיה שלך? או שאתה עושה בכוונה או שאתה אשכרה לא מבין
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני מאבחנת את עצמי בידיוק? אני חיה עם זה מלא שנים וזה דבר שאני מרגישה בכל יום .. וחוץ מזה אני מאובחנת ומטופלת אצל פסיכולוג. אתה מתנהג בטמטום.
איך אני מאבחנת את עצמי בידיוק? אני חיה עם זה מלא שנים וזה דבר שאני מרגישה בכל יום .. וחוץ מזה אני מאובחנת ומטופלת אצל פסיכולוג. אתה מתנהג בטמטום.
אנונימית
שואל השאלה:
זו אשמתך ובעיה לך בלבד שאתה לא מוכן להכיר בהפרעות כאלו.
זו אשמתך ובעיה לך בלבד שאתה לא מוכן להכיר בהפרעות כאלו.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כבר הסברתי טוב מאוד שאני לא מאבחנת את עצמי לעזאזל, אני כבר מאובחנת.
אבל כבר הסברתי טוב מאוד שאני לא מאבחנת את עצמי לעזאזל, אני כבר מאובחנת.
אנונימית
^^חחח
נכון מליון רמות מעליך
נכון מליון רמות מעליך
אנונימית
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
שואל השאלה:
אה
ואגב בטעות רשמתי ככה ותיקנתי את זה ממש אחרי
אה
ואגב בטעות רשמתי ככה ותיקנתי את זה ממש אחרי
אנונימית
כל עוד את באמת לא יכולה להציג, תדברי עם המורה תשאלי אם אפשר להגיש את העבודה בדרך אחרת. היו לך כמה אפשרויות כמו להציג למורה בלבד אחרי בית ספר, לענות על שאלות או פשוט להגיש את המצגת למורה וזהו. הכל תלוי במורה שלך
מבינה כלכךך
גם לי
תנסי להתחבר אולי עם ילדות שמרגישות כמוך (אם יש) ואז אולי תוכלי לעשות איתן עבודות והן יבינו אותך.
יש לי גם חברות כאלה שלא יכולות כמוני להציג מול הכיתה אבל זה הרבה יותר קל כשהן מרגישות את אותו הדבר
גם לי
תנסי להתחבר אולי עם ילדות שמרגישות כמוך (אם יש) ואז אולי תוכלי לעשות איתן עבודות והן יבינו אותך.
יש לי גם חברות כאלה שלא יכולות כמוני להציג מול הכיתה אבל זה הרבה יותר קל כשהן מרגישות את אותו הדבר
אנונימית
לי גם היה את זה.
הכל שלי רעד, ראיתי טיפה מטושטש, התביישתי ובקושי דיברתי.
אני בעיקר מסתכלת על המורה, כי בדרך כלל היא יושבת באחד הכיסאות בכיתה אז אני משתדלת להסתכל עליה ותביני שכולם מציגים, אין מה לפחד מזה.
אני יודעת שחרדה חברתית זה קשה אבל אפשר להתגבר על זה. מניסיון.
תנסי להתרכז בעבודה ובלהקריא ולא לחשוב יותר מידי
ואם הן ככה מדברות עליך למרות מה שעשית, תנסי לחפש חברות אחרות לעשות איתן או שתדברי איתן על זה
הכל שלי רעד, ראיתי טיפה מטושטש, התביישתי ובקושי דיברתי.
אני בעיקר מסתכלת על המורה, כי בדרך כלל היא יושבת באחד הכיסאות בכיתה אז אני משתדלת להסתכל עליה ותביני שכולם מציגים, אין מה לפחד מזה.
אני יודעת שחרדה חברתית זה קשה אבל אפשר להתגבר על זה. מניסיון.
תנסי להתרכז בעבודה ובלהקריא ולא לחשוב יותר מידי
ואם הן ככה מדברות עליך למרות מה שעשית, תנסי לחפש חברות אחרות לעשות איתן או שתדברי איתן על זה
מבין אותך ב ר מ ו ת. גם לי יש חרדה חברתית והצגתי מצגת מול כל הכיתה לבד שהייתי בחטיבה, החרדה שלי הייתי ככ גבוהה באותו הרגע ברמה שאני זוכר את זה עד עכשיו.
תנסי אולי לבקש מהן שאת תעבירי את השקופיות והן יציגו את העבודה כי בכל זאת אמרת שעשית הרבה כבר, יהיה בסדר ומוזמנת לעדכן
תנסי אולי לבקש מהן שאת תעבירי את השקופיות והן יציגו את העבודה כי בכל זאת אמרת שעשית הרבה כבר, יהיה בסדר ומוזמנת לעדכן
לדעתי תדברי עם המורה/תבקשי מההורים לדבר איתה. גם אני הייתי במצב הזה בדיוק ולא ביקשתי מהמורה כי הייתי בטוחה שהיא לא תסכים ובסוף ידיד שלי שעשה איתי את העבודה שיכנע אותי לבקש ממנה והיא הסכימה לנו להציג רק מולה...
תדברי אם המורה
תסבירי לה את המקרה ולאחר מכן פשוט אל תציגי
פשוט תראי למורה.
אני גם סובלת מזה וזה הפיתרון.
תסבירי לה את המקרה ולאחר מכן פשוט אל תציגי
פשוט תראי למורה.
אני גם סובלת מזה וזה הפיתרון.