18 תשובות
כן, את עשית דבר נוראי ואת צריכה לשאת בתוצאות
תספרי לה את זה מאשר שהיא תגלה לבדה.
כן
כן ספרי לה מקווה שזה ספאם
אנונימי
כן ודחוף אם את רוצה צל של תקווה ל"חברות" שלכן
אנונימי
לא
איך היית מסוגלת לעשות דבר כזה לחברה הכי טובה שלך?
וברור שהייתי מספרת
וברור שהייתי מספרת
היא כנראה תדע את זה מתישהו אז כן לספר
ברור שלספר. ואני בהלם שאת מעיזה עוד לקרוא לעצמך חברה
אנונימית
היית עם החבר של החברה הכי טובה שלך?
איפה המצפון והלב שלך היו באותו רגע חיים שלי?
ברור שלספר
קרה לי בדיוק אותו הדבר רק שאני הייתי החברה.
איפה המצפון והלב שלך היו באותו רגע חיים שלי?
ברור שלספר
קרה לי בדיוק אותו הדבר רק שאני הייתי החברה.
כן
כן
עדיף שהיא תשמע את זה ממך
אנונימי
אמאלה איכ איך בנאדם יכול לעשות דבר כזה מגעיל? אנשים באמת תסתפקו במה שיש איכ
לשאלה- לספר. btw, אין סיכוי לחברות שלכן.
לשאלה- לספר. btw, אין סיכוי לחברות שלכן.
אנונימית
זה יהרוס את החברות
"חברה" את לא מאמי
אנונימית
מצעער ממש לחברה שלך שאת "חברה" שלה
^כנל
באותו הנושא: