8 תשובות
לא אל תתערבי בניהם
אאוץ
ואל תתערבי
אל תתערבי שלא יסבך אותך לדעתי...
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת אותה אבל
אנונימית
אל תתערבי.. מה שאת כן יכולה לעשות, זה לדבר עם אח שלך ולהגיד לו שהוא צריך להגיד לה ושזה לא בסדר וכו
לא כי הוא ישנא אותך ויש לכם קשר דם וזה יהיה מאוד חבל שתיגדלו כי אם הוא ישנא אותך עד אז מה תספרי לילדיך יקירתי?
אנונימית
לאלאלאלאלאל