5 תשובות
לא וגם למה שיעשו את זה
לא
מועד ב ניגשים רק בשביל לתקן ציון ליותר גבוה או בגלל נכשל .
מועד ב ניגשים רק בשביל לתקן ציון ליותר גבוה או בגלל נכשל .
לא.
ממש לא אבל אם את רוצה לשפר את הציון של מועד א תגשי למועד ב
באותו הנושא: