התחברות
הרשמה
נורמלי שאנחנו מדברים פעם ביומיים בזוגיות?
אפילו פעם בשלושה ימים ויותר
21 במאי 2023, 14:24
מערכת יחסים
התאהבות
התחלות
3 תשובות
שואל השאלה:
^^ אני גבר, ולא זה לא מפריע לי
אנונימי
לא
F
False Kings (בת) - פרשתי
כן, אם זה מפריע לך דברי איתו
ת
תמרני לנצחחח
באותו הנושא:
נורמלי לכתוב למישהו שאנחנו מדברים שבוע "מקווה שאני לא בפרינדזון שלך"?
כמה זה פתטי מ1 עד 10 שאני מצפה להודעה ממישהי שאנחנו מדברים בקושי יום?
נורמלי שטוב לי שאנחנו מדברים רק בהודעות ולא נפגשים?
יש לי ידיד טוב שאנחנו כל היום מדברים וכולם חושבים שאנחנו חברים והכל
איך מנתקים קשר עם מישהו מהאינסטגרם שאנחנו כבר מכירים כמה ימים ומדברים כל יום?
זה נורמלי להתאהב דרך התכתבות שאנחנו מדברים שלושה שבועות?
זה נורמלי שאירופאים מדברים חלש או שאנחנו פשוט צעקנים
יש מישהי שאנחנו מדברים כל יום כל היום, בלי הפסקה.
נורמלי שאנחנו מתגעגעות אחת לשניה אחרי שלא נפגשנו יום?
פליז תעזרו לי-יש איזה מישהו שאנחנו מדברים כמה ימים
יש מישהו שאנחנו מדברים באינסטגרם 3 ימים רצוף