8 תשובות
חמש וחצי אבע לשש
תפסי לך מקוםם
ובהצלחה כיפלךך
אני גם הולך לשם אבל מה מתי נראה לכם זה יסתיים שאני יספיק לרכבת למה לא מתחשק לי להיות לילה בתל אביב
שואל השאלה:
14.3
יום שלישי שיהיה
אנונימית
תגידי רגע באיזה תאריך זה?
שואל השאלה:
יסתיים אולי ב12 מאמינה שיהיו רכבות עד מאוחר יותר מבדרך כלל
אנונימית