התחלתי לקחת היום לוסטרל 25 מ"ג ופתאום אני מרגישה רעידות בידיים זה נורמלי??
לא יודעת מה לעשות מפחדת לומר להורים או משהו וגם אני אמורה ביום הראשון לקחת 25 מ"ג ואם הכל סבבה אז כבר ביום השני חמישים אבל אם ב25 יש לי רעידות אז מה יהיה ב50? מה לעשותת
כן. מניסיון אישי שלי - ללוסטרל קיימות תופעות לוואי לא נעימות ומדכאות. תהי בקשר עם הפסיכיאטר שלך ותקראי על לוסטרל באינטרנט בשביל להיות בטוחה שאת לא היחידה שמקבלת תופעות לוואי