4 תשובות
כדאי לדבר עם הפסיכיאטר שהביא את הכדורים ולומר לו את התופעות לוואי. אם זה מחמיר ללכת לבית חולים..
את לא אמורה להרגיש רע.
תקשיבי גם אני לוקחת את הכדור הזה ומניסיון הוא באמת קצת מטשטש אותך בהתחלה.לקחו לי בערך שבועיים להתרגל אליו אבל אם התופעות לוואי ממש חמורות תפני לרופא שלך ותבקשי להחליף.לי ספציפית הכדור מאוד עוזר תתני לזה זמן ותלכי לישון
אנונימית
וואו לקחתי את הכדור הזה מלפני כמה שנים...
לי בהתחלה הוא עשה לי סחרחורות וכאבי ראש,אבל אחר חודש בערך זה עבר לי...
מניסיון שלי,רוב הכדורים מהסוג הזה משפיעים ככה בהתחלה ואחרי שהגוף מתרגל התופעות לוואי הללו עוברות.
בדרך כלל כשמתחילים לקחת תרופה נוגדת דיכאון, התסמינים הדיכאוניים/חרדתיים מתגברים במהלך השבוע הראשון. זה עובר אחרי כמה ימים, אין מה לדאוג