9 תשובות
לא
עבודה רגילה
אפשר ליהנות כמו בכל מקום
עבודה רגילה
אפשר ליהנות כמו בכל מקום
אנונימי
לא
לא הייתי עובדת בפצץ בכלל לא כיף רק צעקות ובלאגן
לא נראה כיף בכלל.
שואל השאלה:
עדיף גולדה?
עדיף גולדה?
אנונימית
יש פיצות שאין בהן הרבה עבודה
איכשהו קראתי
לעמוד בצפירה זה כיף?
לעמוד בצפירה זה כיף?
^^^אני עובדת עכשיו זה עד 12,1 בחופש זה עד שלוש ממש
זה כיף הכרתי הרבה חברים וזה אחלה כסף אז כן
זה כיף הכרתי הרבה חברים וזה אחלה כסף אז כן
עבודה קשה ומסריחה נראה לי
באותו הנושא: