9 תשובות
לא
עבודה רגילה
אפשר ליהנות כמו בכל מקום
אנונימי
לא הייתי עובדת בפצץ בכלל לא כיף רק צעקות ובלאגן
לא נראה כיף בכלל.
שואל השאלה:
עדיף גולדה?
אנונימית
יש פיצות שאין בהן הרבה עבודה
איכשהו קראתי
לעמוד בצפירה זה כיף?
^^^אני עובדת עכשיו זה עד 12,1 בחופש זה עד שלוש ממש
זה כיף הכרתי הרבה חברים וזה אחלה כסף אז כן
עבודה קשה ומסריחה נראה לי