6 תשובות
אני הייתי הולך על זה
אין סיבה שלא
לך על זה
זה אחלה. עדיף על כלום.
FML
סבבה לגמרי
אם מתאים לך מבחינת השעות
שואל השאלה:
כאילו הבנתי שיש מקרים אפילו שעובדים עד אחת בלילה (לא שזה עד כדי כך מפריע) ושגם הם מצפים שגם בזמן הלימודים נעבוד בערך אותו מספר ימים בשבוע
אנונימי