6 תשובות
אני הייתי הולך על זה
אין סיבה שלא
לך על זה
זה אחלה. עדיף על כלום.
סבבה לגמרי
אם מתאים לך מבחינת השעות
אם מתאים לך מבחינת השעות
שואל השאלה:
כאילו הבנתי שיש מקרים אפילו שעובדים עד אחת בלילה (לא שזה עד כדי כך מפריע) ושגם הם מצפים שגם בזמן הלימודים נעבוד בערך אותו מספר ימים בשבוע
כאילו הבנתי שיש מקרים אפילו שעובדים עד אחת בלילה (לא שזה עד כדי כך מפריע) ושגם הם מצפים שגם בזמן הלימודים נעבוד בערך אותו מספר ימים בשבוע
אנונימי
באותו הנושא: