3 תשובות
זה ממש מבוקש. זה לעבוד במוסד כיאלו להיות מרגלת או להיות כזאת שבהייטק פורצת. זה ממש נחשב ואם התקבלת אז זה טוב רצחח
שואל השאלה:
אה מה באמת? זה לא תפקיד משרד שאת כביכול מזכירה?? כי זה מה ששמעתי
אה מה באמת? זה לא תפקיד משרד שאת כביכול מזכירה?? כי זה מה ששמעתי
אנונימית
אממ כן פשוט תפקיד משרדי..לפעמים את נחשפת למסמכים מסווגים
באותו הנושא: