3 תשובות
להבין שהם זוג בני אדם וזה נורמלי לגמרי
תראי.. לדעתי זה אומר שעדיין יש בנייהם אהבה דיי בסיסית בקשר
ושיהנו, זה רק מחזק את הקשר בנייהם
3>
ושיהנו, זה רק מחזק את הקשר בנייהם
3>
תרגישי טוב עם זה, יש כאלה שכל היום ההורים שלהם רבים והיו מחליפים איתך מיליון פעם
באותו הנושא: