5 תשובות
כן אני בדיוק בסיפןר הזה עכשיו
שואל השאלה:
אם אתה בדיוק בסיפור הזה עכשיו יש לך מידע?
אנונימית
צריך לפתוח כל חודש תיק למס הכנסה וביטוח לאומי,מעמ לא צריך רק אם את עושה עסקאות לישראל..אני בעצמי לא כזהבטוח איך עושים את זה ביום ראשון יש לי פגישה עם רואה חשבון
שואל השאלה:
אשמח שתעדכן פה אחרי הפגישה אם תוכל:)
אנונימית
חחח אם אני אזכור