6 תשובות
חלק כן חלק לא
אנונימי
נגד החוק, אבל לא כל כך עושים עם זה משהו
תלוי איזה
שואל השאלה:
אם כן אז למה בכל הקבוצות חרא האלה בטלגרם לא חוסמים ועושים מזה סיפור וכאלה
אנונימי
תלוי
לא יודעת כמה יעשו משהו אם ייראו מישהו עם פייסל היום זה נהיה נפוץ יותר מסיגריות
וחוץ מזה תמיד יש מלא הומלסים עם באנגים ומחטים לצערנו בתל אביב
לדעתי לשאלתך ^
זה אסור אבל לא יגידו לך על זה כלום