4 תשובות
כן
מסכים, אבל שניהם טרגדים אבל עם הבן 20 זה יהיה יותר קשה לאורך זמן בגלל הזיכרונות והגעגוע לא עלינו
כן, אבל כל אחד יכול לקחת את זה למקום שונה.
יש אנשים שיגידו שבן שנה זה יותר עצוב, כי הספיקו לחוות ממש מעט ועם בן 20 לפחות היו עוד 19 שנה. ויש שיגידו שבגלל היכרות של 20 שנה זה יותר קשה...
תלוי.
יש אנשים שיגידו שבן שנה זה יותר עצוב, כי הספיקו לחוות ממש מעט ועם בן 20 לפחות היו עוד 19 שנה. ויש שיגידו שבגלל היכרות של 20 שנה זה יותר קשה...
תלוי.
באותו הנושא: