6 תשובות
כן אמאלה
אני לא נעלם
זה מעצבן אבל לפעמים זה מחוסר תשומת לב או שאין עוד מה לומר
לא רק פה בכל מקום.
פחדנים
פחדנים
אנונימי
שאלה טובה
שתמצאי את התשובה תגידי לי אותה...
שתמצאי את התשובה תגידי לי אותה...
אני לא אעלם לך
באותו הנושא: