6 תשובות
כן אמאלה
אני לא נעלם
זה מעצבן אבל לפעמים זה מחוסר תשומת לב או שאין עוד מה לומר
לא רק פה בכל מקום.
פחדנים
אנונימי
שאלה טובה
שתמצאי את התשובה תגידי לי אותה...
אני לא אעלם לך