4 תשובות
חחח גם אני לא מבין אנשים כאלה!! קורה לי גם. אבל הץאוליכ י הם מיהרו לאנשהו או שהם סתם.. מוזרים?
וואי נכון איזה מישהו התחיל איתי ואז הוא פשוט כזה דיבר דיבר ואז עניתי לו על השאלה ואז הוא פשט סינן אני שונאת אנשים כאלה כאילו עם אתם רוצים לדבר איתי תדברו איתי לא לסנן סעמק.
אולי איבדו עניין או ציפו למשהו אחר, קורה לי גם, לא ממהר להסיק מסקנות אבל אם מגלה שהם סיננו מבחירה שלהם אז פשוט לא ממשיך את הקשר איתם, לא צריך לרדוף אחריי אף אחד)
לי תמיד קורה שנגמרת הסוללה כי היא נגמרת מהר ואני לא מספיקה לענות