7 תשובות
שואל השאלה:
איך מתחילים?
איך מתחילים?
שואל השאלה:
השעות זה בחירה שלך?
השעות זה בחירה שלך?
כעיקרון את צריכה להירשם ואז זה פרחי מדא ואם עברת את המבחנים את נכנסת לקורס 60 אחרי שסיימת את הקורס והיה לך כבר 15 את יכולה להתחיל לעלות על האמבולנס ולעשות משמרות
שואל השאלה:
כן, אני עולה ל ט(עכשיו סוף ח')
כן, אני עולה ל ט(עכשיו סוף ח')
מחויבות אישית זה ב י אז כדאי להתחיל קורס בסוף ח אבל אם את כמוני מהחריגים תתחילי עכשיו בסוף ט
כיתה ט
עושים קורס בסוף כיתה ח, אחריות בכיתה ט
אם את בסוף כיתה ח תרשמי כבר
אם את בסוף כיתה ח תרשמי כבר
באותו הנושא: