7 תשובות
שואל השאלה:
איך מתחילים?
שואל השאלה:
השעות זה בחירה שלך?
כעיקרון את צריכה להירשם ואז זה פרחי מדא ואם עברת את המבחנים את נכנסת לקורס 60 אחרי שסיימת את הקורס והיה לך כבר 15 את יכולה להתחיל לעלות על האמבולנס ולעשות משמרות
שואל השאלה:
כן, אני עולה ל ט(עכשיו סוף ח')
מחויבות אישית זה ב י אז כדאי להתחיל קורס בסוף ח אבל אם את כמוני מהחריגים תתחילי עכשיו בסוף ט
כיתה ט
עושים קורס בסוף כיתה ח, אחריות בכיתה ט
אם את בסוף כיתה ח תרשמי כבר