5 תשובות
דה!
חסר לי סוודרים בארון..
חסר לי סוודרים בארון..
אנונימית
זה חרא גם לדעתי...
אנונימי
כי הם אוהבים את האנשים שהם מדברין איתם
כי זה כיף
כי זה גם דרך להנות מהחיים
באותו הנושא: