7 תשובות
כי זה מדהים כשאת עם בנאדם שעושה לך אשכרה טוב.
אהבות נכזבות זה יותר כיף
אנונימי
התאהבות זה כמו בור, שהנפילה בו היא אושר.
זה או שאתה תיפול לנצח, או שאתה תתקע בתחתית בשיא המהירות.
אנשים פשוט מקווים שזה יהיה לנצח
זה או שאתה תיפול לנצח, או שאתה תתקע בתחתית בשיא המהירות.
אנשים פשוט מקווים שזה יהיה לנצח
לא טוב היות האדם לבדו
כי אני מרגיש לבד ואני רוצה שמישהי תאהב אותי ותאמת אין לי נחת שאני לבד
אף פעם לא התאהבתי אז אין לי באמת ממש מושג אבל לפי מה שהבנתי:
כי פשוט כיף להיות עם מישהו שאוהב אותך וגורם לך לחייך כל פעם מחדש מישהו שתמיד יתמוך בך ויהיה איתך מישהו שאתה יכול לסמוך עליו בשביל להרגיש סיבה לחיות סיבה לשמוח סיבה לקום בבוקר בשביל להרגיש נחוץ להרגיש שמישהו זקוק לך ואתה יכול לעזור לו ולהגן עליו מישהו שיבין אותך כשאתה אפילו לא מבין את עצמך מישהו שתמיד ינסה לעזור לא משנה מתי ואיפה מישהו שיקום בשביל לענות לך לטלפון באמצע הלילה עם יש לך סיוט מישהו שאתה מרגיש בטוח איתו ואתה האני האמיתי שלך איתו
אני רק בת 12 ואת כל זה למדתי בסדרות חחח אין לי מושג אם זה נכון אפילו אבל בסדרות זה כזה חמוד!! אני חושבת שאני יבין את זה כשאני התאהב מתישהו בנתיים זה מה שאני מבינה מהסדרות חחח מקווה שעזרתי איכשהו:)
כי פשוט כיף להיות עם מישהו שאוהב אותך וגורם לך לחייך כל פעם מחדש מישהו שתמיד יתמוך בך ויהיה איתך מישהו שאתה יכול לסמוך עליו בשביל להרגיש סיבה לחיות סיבה לשמוח סיבה לקום בבוקר בשביל להרגיש נחוץ להרגיש שמישהו זקוק לך ואתה יכול לעזור לו ולהגן עליו מישהו שיבין אותך כשאתה אפילו לא מבין את עצמך מישהו שתמיד ינסה לעזור לא משנה מתי ואיפה מישהו שיקום בשביל לענות לך לטלפון באמצע הלילה עם יש לך סיוט מישהו שאתה מרגיש בטוח איתו ואתה האני האמיתי שלך איתו
אני רק בת 12 ואת כל זה למדתי בסדרות חחח אין לי מושג אם זה נכון אפילו אבל בסדרות זה כזה חמוד!! אני חושבת שאני יבין את זה כשאני התאהב מתישהו בנתיים זה מה שאני מבינה מהסדרות חחח מקווה שעזרתי איכשהו:)
שואל השאלה:
חמודה איזה תמימות^
חמודה איזה תמימות^
אנונימית