4 תשובות
אין לי מושג, אבל אני יודע שזה בבית של סיטי אבל ריאל לא יהיו פראיירים בכלל, אנצלוטי לא פראייר תזכרו
סיטי. שני קבוצות חסרות אופי עם אוהדי הצלחות, לאחת מהם יש מאמן אגדי ו ווינר.
סיטי
אנונימי