24 תשובות
סיטי
ריאל בנזמה יפרק אותם
שואל השאלה:
אני מקווה מאוד שסיטי יפרקו את ריאל, אחרי אתמול אני בספק אם נשארו לה שחקנים אחרי הקרב שהלך במשחק
אנונימית
ריאל תגמור במקום הראשון זכרו
אני ניטרלי לגמרי ולדעתי יהיה קרב מטורף אבל בסוף ריאל תנצח פשוט בגלל בנזמה
שואל השאלה:
^ עלה לך קצת יחיים היה לך כיף בקלאסיקו אה?
אנונימית
עזבו אתכם רק ליגת העל
שואל השאלה:
^^^^ רמה פח אשפה אבל רק ביתר
אנונימית
שואל השאלה:
^ חיפה בעונה טובה אבל קהל של הצלחות, דווקא בארץ אני כן רואה ביתר ירושלים זאת הקבוצה של חיי אבל אין מה להשוות בכלל בין חול לארץ
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתה חופר אחי אני בכלל לא אוהדת סיטי אבל מעדיפה שהם ינצחו את ריאל בתור אוהדת בארסה
אנונימית
אוהדי ביתר סתם ערסים מושפעים ואוהדי חיפה סתם אוהדי צלחות יהירים
מכבי יש רק בתל אביב
מסי או רונאלדו מה אומרים?מי שחושב רונאלדו שירשום שאני אדע לחסום
שואל השאלה:
מסי בלי שאלה בכלל, כן מכבי יש רק בתא בתור אוהדת ביתר ולמה ככה על אוהדי ביתר הם אחלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^^ בטח אוהד הפועל או חיפה
אנונימית
בהצלחה בלאומית
058
שואל השאלה:
שתוק
אנונימית
חרא על ביתר
058
חבל. התחלת טוב עם בארסה אבל ביתר?
058
בסדר לא צריך לצעוק
058
שואל השאלה:
אל תעלה לי על העצבים גם אתה
אנונימית
שואל השאלה:
באמא שלך סתום תפה גם השופט המסריח הזה היה בבירור יד מה היא מזיין במוח אם רק היה פנדל היינו במקום אחר
אנונימית