8 תשובות
זה נשמע מאוד רע שפתאום תבטלי לבן אדם, אז כן
לא יודעת באיזה קטע החלטתי לייעץ פה על זוגיות אבל נזרום
לא יודעת באיזה קטע החלטתי לייעץ פה על זוגיות אבל נזרום
כן אבל את צריכה בסופו של דבר להיות בשני הצדדים כי אם תבחרי אותו על פני החברות שלך את תאבדי את החברות שלך ואז אם הוא יפרד ממך אז איבדת את הכל אז פשוט תדאגי לא לוותר על שני הצדדים ולהיות שווה בקשר שלך עם בן הזוג ועם החברות שלך
וואלה מאוד מוריד אהבה אמור להיות רגש עליון שהוא מעל לחברות אבל זה תלוי בבן זוג...
שואל השאלה:
אבל חברות שלי תמיד היו בשבילי בתקופות הכי קשות
אבל חברות שלי תמיד היו בשבילי בתקופות הכי קשות
אנונימית
אבל זה לא אומר שאפשר לבטל לבן זוג סתם ככה כי חברה אחרת רצתה אם כבר קבעתם
זה לא מתאים
זה לא מתאים
אף אחד לא צריך לבוא על חשבון השני
צריך לדעת לשלב
ולא מבטלים סתם ככה פגישה עם אף אחד כי זה פשוט לא מכבד
צריך לדעת לשלב
ולא מבטלים סתם ככה פגישה עם אף אחד כי זה פשוט לא מכבד
שואל השאלה:
אבל אני והבן זוג שלי נגיד נפגשים כול יום ופעם אחת שחברה שלי שלא יצאתי איתה הרבה זמן תגיד לי לצאת אני פשוט הסביר לו למה ואלך לראות אותה
אבל אני והבן זוג שלי נגיד נפגשים כול יום ופעם אחת שחברה שלי שלא יצאתי איתה הרבה זמן תגיד לי לצאת אני פשוט הסביר לו למה ואלך לראות אותה
אנונימית
זה הגיוני.
חוצמזה, סיסטרס ביפור מיסטרס.
אבל לא בהגזמה...
חוצמזה, סיסטרס ביפור מיסטרס.
אבל לא בהגזמה...
באותו הנושא: