8 תשובות
כי כל אחד יפה בדרך שלו
כי אין דבר כזה בן אדם מכוער
הכל עניין של טעם
הכל עניין של טעם
אני מסכימה איתך
אני שונאת כשאומרים שאני יפה בלי שראו אותי
אני שונאת כשאומרים שאני יפה בלי שראו אותי
יופי זה קשור לטעם אישי
גם אם אתה חושב שמישהו מכוער אז יש מישהואחר שחושב שהוא יפה
גם אם אתה חושב שמישהו מכוער אז יש מישהואחר שחושב שהוא יפה
כולם יפים
שואל השאלה:
אבל יש אנשים באמת מכוערים עם שיניים חצי בחוץ חצי חסרות מגעילים מדברים לא יפה אל אנשים ואופי חרא
אבל יש אנשים באמת מכוערים עם שיניים חצי בחוץ חצי חסרות מגעילים מדברים לא יפה אל אנשים ואופי חרא
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו תחפשו בגוגל תמונות של אנשים מוזרים
אפילו תחפשו בגוגל תמונות של אנשים מוזרים
אנונימי
כי האנשים שאומרים את זה הן נשמות טובות ואיכותיות. הם מסוגלים לראות יופי פנימי במקום רק את החיצוני, ומאמינים שבכל אחד יש יופי משלו.
באותו הנושא: