10 תשובות
זה בסדר גם ללכת עם ההוריפ
לכי עם חברה או לרופאה
שואל השאלה:
כן ברור אבל מה הוא יעשה לי
שואל השאלה:
זה ככה 4 ימים
הוא יבדוק אותך
יבדוק ויאמר לך מה לעשות, כדורים? בדיקה נוספת? קביעת תור? זה לא נורא, פשוט רופא
שואל השאלה:
אבל אני בלחץ מה הוא יגיד
אז אל, הוא פה לעזור.
שואל השאלה:
עם זה לא עבר לי אחרי 4 ימים ללכת?