11 תשובות
שואל השאלה:
אבל שאני התקשרתי מהוואצפ זה עובד רגיל
אבל שאני התקשרתי מהוואצפ זה עובד רגיל
תיקחי לתיקון
תנסי לשים באורז לילה שלם אם לא עובד תנסי לבדוק בתיקון
מה זה לא שומעים, כאילו את הצלצול או לא שומעת אותם מדברים?
אנונימי
שואל השאלה:
שאני מחייגת זה צריך לעשות רעש כזה ועכשיו זה לא עושה לי ואז שעונים לי לטלפון אני לא שומעת כלום ואמרו לי שגם לא שומעים אותי
שאני מחייגת זה צריך לעשות רעש כזה ועכשיו זה לא עושה לי ואז שעונים לי לטלפון אני לא שומעת כלום ואמרו לי שגם לא שומעים אותי
חבל לקחת למעבדה לשלם מלא כסף
תנסי לעשות קודם ריסטרט ולבדוק שוב ואז לשים באורז
אולי את שינית משהו בהגדרות, אולי הטלפון מושתק
תבדקי הכל לפני שלוקחת לתיקון
תנסי לעשות קודם ריסטרט ולבדוק שוב ואז לשים באורז
אולי את שינית משהו בהגדרות, אולי הטלפון מושתק
תבדקי הכל לפני שלוקחת לתיקון
אנונימי
שואל השאלה:
רגע עם אני עושה ריסטרט זה מוחק לי את כל הטלפון? או שזה סתם לאענן את הטלפון
רגע עם אני עושה ריסטרט זה מוחק לי את כל הטלפון? או שזה סתם לאענן את הטלפון
לא ימחק כלום סתם תכבי תדליקי זה מתקן מלא בעיות לרוב
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי ממש תודה❤
אוקי ממש תודה❤
שואל השאלה:
וואי תודהה עזרת לי ממש עשיתי ריסטרט וזה עבד תןדהה❤
וואי תודהה עזרת לי ממש עשיתי ריסטרט וזה עבד תןדהה❤
בכיף
אנונימי
באותו הנושא: