4 תשובות
יןאו אני מקווה שילך טוב
אמנם ההורים שלי לא גרושים, אבל אני רוצה לנסות לענות ולעזור.
זה ליגיטמי שתפחד כי זה משהו חדש שמעולם לא התנסת בו, זה עולם אחר שאתה לא מכיר. פתאום מבית אחד יש לך שתי בתים. זה עולם שזר לך ומוזר בהתחלה לקלוט את הסיטואציה כמו כל דבר חדש בחיים. אל תדאג, אתה תתרגל לזה ותראה שזה לא כזה נורא. תזכור שבימי הולדת מקבלים 2 מתנות;)
ובקשר למה שתעשו, אתם יכולים לראות סתם טלוויזיה או לדבר. לשתף אחד את השני במה שאתם מרגישים. בהצלחה רבה חבר
זה ליגיטמי שתפחד כי זה משהו חדש שמעולם לא התנסת בו, זה עולם אחר שאתה לא מכיר. פתאום מבית אחד יש לך שתי בתים. זה עולם שזר לך ומוזר בהתחלה לקלוט את הסיטואציה כמו כל דבר חדש בחיים. אל תדאג, אתה תתרגל לזה ותראה שזה לא כזה נורא. תזכור שבימי הולדת מקבלים 2 מתנות;)
ובקשר למה שתעשו, אתם יכולים לראות סתם טלוויזיה או לדבר. לשתף אחד את השני במה שאתם מרגישים. בהצלחה רבה חבר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אוהב את הדירה הזאת
כן אני אוהב את הדירה הזאת
אנונימי
פשוט תתנהג רגיל כמו שהתנהגת כשהוא עוד היה גר איתך בבית העיקרי שלך.(ההורים שלי גרושים) אתה לא צריך להתנהג באופן מיוחד זה אבא שלך
באותו הנושא: