12 תשובות
לא
אה של חיות כן
כן
יותר מדי
של חתול
של אדם לא
יאס אבל מכוסה בשקית ברכב של מד"א
של ציפור ושל חרקים כן
גופה היא כבר דבר מת, היא לא יכולה למות עוד יותר..אבל ראיתי בסרטים אם זה נחשב
של חיה איכ
לצערי הרב בטעות ראיתי בטלגרם
זה עשה לי טראומות
אנונימית
הביאו את הגופה של המנהלת הקודמת (מכוסה כמובן) לבית ספר כי זה היה חלק מהלוויה
מתה - כן,
חיה - לא.
אני רוצה לראות גופה חיה
ראיתי אדם שמת ורק אח"כ שמעתי שהחיו אותו.
הוא שכב על הכביש בתנוחה מאוד מוזרה ולא טבעית עם שלולית ינקית של דם סביב הראש שלו.
הייתי באוטובוס שעבר בנתיב הנגדי ורק שעתיים אחרי שהגעתי הביתה נזכרתי לומר משהו על זה שראיתי גופה.
אנשים בבית נלחצו וחיפשו את הדיווח על התאונה [האיש חצה כביש באלכסון, כביש בינעירוני] והתברר שהאלופים של מד"א הצליחו להחזיר אותו. ב"ה.