התחברות הרשמה

מי שלומד מתמטיקה בתיכון משתמשים אצלכם ב y=mx+b או Y-y=m(x-x)

15 במאי 2023, 10:49
חשבון    
2 תשובות
משתמשים בשני
M
Montblanc
אני השתמשתי בשני הוא יותר עובד לי פשוט בראש
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
באיזה עבודות משתמשים במתמטיקה שלומדים בתיכון?
מה אתם חושבים על בן שלומד פסיכולוגיה סוציולוגיה בתיכון?
מי שלומד מחשבים,בתיכון לומדים דרך פייתון כמו בחטיבה?
בתיכון דתי לומדים מגמות נוספות בנוסף לאילו שלומדים בתיכון רגיל ?
מי פה לומד בתיכון הוירטואלי מתמטיקה
כמה זמן לומדים 3 יחל מתמטיקה בתיכון?
כמה שנים לומדים בבית ספר יסודי, כמה שנים לומדים בחטיבה וכמה שנים לומדים בתיכון?
כמה שעות לומדים מתמטיקה בתיכון ב5 יחידות?
מי שלומד פיזיקה בתיכון, בערך מה הנושאים שלומדים בכיתה י', יא' ויב'?
מישהו לומד/מכיר מישהו שלומד בתיכון אנקורי?
מי פה לומד/מכיר מישהו שלומד בתיכון אורט בערד?