3 תשובות
אני בחטיבה (אבל זה ביחד עם תיכון) בכל מקרה לנו שלחו שיש
שואל השאלה:
^כן גם לנו שלחו שיש והמחנך גם אמר אבל לכי תדעי תמיד אפשר לשנות את זה
^ כן אבל נכון לעכשיו יש