10 תשובות
בשנה הבאה פשוט יפסיקו לייצר את הps4. עדיין לא יפסיקו לתמוך בו, שזה אומר שהחנות הדיגיטלית תישאר פתוחה ויהיה אפשר לקנות משחקים, ושיהיה אפשר לשחק אונליין. אפילו לפלייסטיישן 3 עדיין יש תמיכה, וכשרצו להפסיק אותה המעריצים מחו עד שהחזירו תמיכה, אז כנראה שהיא לא תיפסק לפלייסטיישן 4 בזמן הקרוב.
אני ממליץ שתקני xbox series s, פליסטיישן 4 קונסולה ממש ישנה שסוני לא רוצים שיקנו - בגלל זה הם לא מביאים לשם משחקים חדשים ומורידים תמיכה של תכונות חשובות. לעומת זאת xbox series s קונסולה חדשה שמיקרוסופט מאוד רוצים שתקני, היא מקבלת את המשחקים הכי חדשים ואת כל העדכונים החשובים לעוד 4 שנים לפחות.
אנונימית מציע לך לקנות מחשב במקום, זה אולי טיפה יקר יותר אבל משתלם בטווח הרחוק ואפשר לשדרג בעתיד.
אפשר גם לקנות קונטרולר ולחבר לטלוויזיה עם האופציה בsteam שנקראת big picture ולא תרגישי הבדל בין זה לקונסולה
הכל תלוי בכמה תקציב יש לך. מחשב טוב לגיימינג עולה 5000 שקל וזה לא כולל מסך, עכבר, מקלדת, קונטרולר. כמובן שצריך גם לבנות מפרט, לחפש בעל מקצוע שסומכים עליו, להתקין ווינדווס. זה שווה את הכסף והמאמץ - אם יש את הכסף ויש את הרצון להתאמץ.
אם לא, את הולכת וקונה קונסולה ב1000 שקל וכל מה שאת צריכה בשביל להתחיל לשחק זה לחבר לחשמל.
^לוו דווקא 5000 אפשר גם ב3000-3500 שקל אבל כן מסכים
אפשר אבל עד 4500 זה מחשב חלש שפג תוקף תוך שנתיים
^המחשב הקודם שלי עלה 3500 שקל התאים לי לגיימינג באזור ה5-6 שנים.
חוץ מזה,תמיד אפשר לשדרג :)
מהחוויה שלי -
5 הכי טוב מבחינת איכות
3 הכי טוב כי יש שם את המשחקים הכי טובים לדעתי (אבל מוכרים רק ביד שנייה)
אנונימי
המשחקים שיש ב3 יש ב5
^ לא מצאתי בחמש את משחקי גאד אוף וור הישנים והיו עוד הרבה משחקים שהיו לי בפלייסטיישן 3 שאני לא מוצא בחמש
אנונימי