11 תשובות
כן גם אני לא הבנתי
אין לי מושג למה הצביעו בכלל לאיטליה זה היה מיותר
אמאלה נשבעת
זה שיר מדהים
גם אני בהתחלה לא אהבתי אותו, אבל אחרי שהאזנתי אליו מלא והבנתי את המילים, הבנתי שזה שיר באמת מושלם
מה שכן אין לי שמץ איך בלגיה עם מיכאל בן דוד יותר גרוע משלנו מקום 7
גם אני בהתחלה לא אהבתי אותו, אבל אחרי שהאזנתי אליו מלא והבנתי את המילים, הבנתי שזה שיר באמת מושלם
מה שכן אין לי שמץ איך בלגיה עם מיכאל בן דוד יותר גרוע משלנו מקום 7
הוא היה משעמם לדעתי כאלו הוא אחלה אבל לא וואו
יואו כן
אני לא הבנתי איך נותנים להם נקודות השיר היה סבבה אבל לא הגיע להם מקום רביעי
אני לא הבנתי איך נותנים להם נקודות השיר היה סבבה אבל לא הגיע להם מקום רביעי
אני גם לא הבנתי!!!
מה כ"כ מטורף בצ'ה צ'ה צ'ה ההוא???
מה כ"כ מטורף בצ'ה צ'ה צ'ה ההוא???
גם אני לא אהבתי. בכללי רק השירים של ישראל ונורווגיה היו טובים. לא הצה צה צה ולא איטליה ולא גברת ציפורניים ארוכות
זה לא כזה גרוע
איטליה היה נחמד, לא מדהים אבל נחמד ממש
נראלי הם טעו בין ישראל לאיטליה ולחצו על איטליה. השיר היה משעמם רצח. אנשים באמת לא יודעים להצביע כבר.
אנונימית
באותו הנושא: