3 תשובות
מה הבעיה יש כאלה שהחלומות שלהם זה כמו פלאשבק אז הולכים לבדוק אצל רב אם החלום ממש הפחיד או הציק אומשהו בסגנון לא כל חלום מפרשים סתם ככה
כול אחד ודעתו
אני מפרשת חלומות בצורה מאוד טובה ועבורי לפחות זה יעיל.
כעיקרון אין לנו כרגע הבנה אמיתית למה אנחנו רואים חלומות, למדע אין איך להסביר את זה.
אז לשלול אופציות כולשהן רעיון מטופש כי אין לנו שום הבנה בזה
הם מאמינים שיש לזה משמעות. במקום מסויים כן, הם צודקים, אחרי הכל יש סיבה למה המוח שלך מתעסק ומדמיין דבר אחד ולא אחר (נגיד אם מאוהבת במישהו אבל מדחיקה את הרגשות כלפיו הגיוני שזה יבוא לידי ביטוי בחלום). אבל זה מאד מורכב ולדעתי זה חסר טעם לנסות לפרש חלומות ככה.