12 תשובות
זה בסדר זה קורה לכולן , לא מביך בכלל
1 זה ממש לא מביך
2 תדברי על זה עם אמא שלך, אני בטוחה שזה יהיה בסדר כי תזכרי שגם היא הייתה ילדה שרק קיבלה מחזור וזה טבעי ובסדר
זה בסדר לגמרי
אל תתביישי לדבר על זה עם אמא שלך, זה חשוב. אם זה ממש ממש ממש כואב אז עדיף תמיד לבדוק אצל רופא
לכולן כואב ככה כשהן במחזור
זה הגיוני שזה קורה, להרבה בנות יש כאבי מחזור חזקים, אומנם לפי מחקרים מחזור בריא לא אמור לכאוב בכלל. אין ממה להיות מובכת, זה טבעי ואין פה שום דבר שיש לך להתבייש ממנו.
זה קורה לכולן תיקחי כדור ואם יש לך בקבוק חם זה עוזר ומרגיע
זה בסדר זה קורה לכולן
L L
שואל השאלה:
אה סבבה חח
אנונימית
זה טבעי וקורה לרוב הבנות את יכולה לקחת כדורים אם ממש קשה לך
היי, את פשוט סובלת את כל הכאבים לבד? לא לוקחת כדור, לא אומרת לאמא שלך?

למה את מתביישת להגיד לה?
תחשבי על זה, מחזור אצל בנות זה כמו ללכת לשירותים או לנשום, זאת פעולה ממש ממש ממש טיבעית - ולגיטימי שכואב לך (האם כואב במובן לא בריא - זאת כבר שאלה לרופא).
אין לך שום סיבה בעולם להתבייש בזה, גם לה יש מחזור, והיא תרצה לעזור לך, היא לא תרצה שתסבלי כל כך ושיהיה לך כואב.

תגידי לה שאת רוצה ללכת לבדוק את זה אצל רופא, זה יהיה רק לטובתך, כדי שלא תסבלי כל כך כל חודש.
:)
וואו זה לא אמור להיות ככה!! אני ממליצה ללכת לרופא נשים, כי זה לא אמור לכאוב ברמה שכדור כבר לא עוזר ואת לא יכולה לתפקד. אני כל כך מבינה אותך שאת מובכת לדבר עם אמא שלך, אבל זאת הבריאות שלך. פשוט תגידי שכואב לך מדי ואת מרגישה שאת רוצה ללכת לרופא. היא נקבה, היא תבין אותך לגמרי ותתמוך בך והכל יהיה בסדר. בהצלחה!!❤❤❤❤❤❤
אנונימית