11 תשובות
כן
לכי לרופא
שואל השאלה:
אוקיי אני אקבע תור למחר בבוקר
אנונימית
לצערי אנחנו לא רופאים וכנראה שרק רופא יוכל לטפל בזה.
כן ללכת לרופא
שואל השאלה:
אוקיי אני אלך מחר לרופא שיהיה לי בהצלחה ביי ולילה טוב לכולם
אנונימית
לכי לרופא
רק רופא יכול לעזור
תרגישי טוב, לילה טוב :)
אפשר לשאול מה המחלה? אולי נוכל לעזור בצורה יותר ספיציפית
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי לרופא אני אחריי, הוא טיפל בי תודה על העצות ביי
אנונימית
שמחה לשמוע
אנונימית