11 תשובות
כן
לכי לרופא
לכי לרופא
שואל השאלה:
אוקיי אני אקבע תור למחר בבוקר
אוקיי אני אקבע תור למחר בבוקר
אנונימית
לצערי אנחנו לא רופאים וכנראה שרק רופא יוכל לטפל בזה.
כן ללכת לרופא
שואל השאלה:
אוקיי אני אלך מחר לרופא שיהיה לי בהצלחה ביי ולילה טוב לכולם
אוקיי אני אלך מחר לרופא שיהיה לי בהצלחה ביי ולילה טוב לכולם
אנונימית
לכי לרופא
רק רופא יכול לעזור
תרגישי טוב, לילה טוב :)
אפשר לשאול מה המחלה? אולי נוכל לעזור בצורה יותר ספיציפית
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי לרופא אני אחריי, הוא טיפל בי תודה על העצות ביי
הלכתי לרופא אני אחריי, הוא טיפל בי תודה על העצות ביי
אנונימית
שמחה לשמוע
אנונימית
באותו הנושא: