התחברות
הרשמה
תגידו עם יש לי צמרורמת בלי חום או משהו, אני יכול ללכת לשחק כדורסל?
13 במאי 2023, 17:40
כדורסל
משחק
כדורגל
משחקי מחשב
אימוני כושר
4 תשובות
כן
N
Natasha from Russia
לדעתי עדיף שלא אלא עם כן זה בגלל שקר לך ולא משהו אחר
ע
עוד אחת שאוהבת לקרוא❤
כן
אנונימי
כן הכל טוב
1
11:11
באותו הנושא:
תגידו רגע תווי פנים כאלו זה גנטי,או שזה יכול להיות משהו בגלל חבלה או משהו?
תגידו אם אני בן 17 והיא 14 זה יכול ללכת?
למה יש לי צמרורמת?
למה מתי שקמתי מהשינה לא יכולתי לזוז לרגע והיה לי קשה לפתוח עיניים עם צמרורמת בראש?(מסוכן?) קרה לכם? לפנות לרופא?
אני מרגיש שיש לי צמרורמת כאבי בטן שבאים והולכים, מדי פעם זמזומים באוזניים
תגידו בן 19 יכול ללכת למועדון/מסיבה של בני 16+ ?
תקשיבו יש לי צמרורמת כאלה וכאבי בטן שבאים והולכים, וכרגע אין לי את הכאבי בטן האלה, ללכת לשחק כדורסל?(אין הקאות ושלשלושים
למה אני מרגיש מוזר כזה ויש לי צמרורמת?(הרגשה של חום אבל בלי חום) מסוכן? אני מפחד
תגידו, כדאי לי לפרוש מהתואר בהוראה וללכת לפתח את הכתיבה שלי או משהו?
תגידו אתם חושבים שבן אדם לדוגמא שאין לי בעיות נפשיות אז עדיין יכול ללכת לפסיכולוג?
מתי שקמתי משינה היה לי צמרורמת בראש ולא הצלחתי לפתוח את העיניים לשנייה ואז עבר ואני בלחץ שזה משהו מוחי חס וחלילה